вторник, 13 мая 2008 г.

Мої починнання - бізнес з вирощування смородини


Одного разу мене зацікавила тема смородини. Відомо, що кущі смородини легко розмножувати: досить нарізати з дорослого куща гілочок і посадити їх весною або восени в землю. Ці гілки легко приживлюються. За кущами смородини не потрібно великого догляду і ягоди смородини користуються попитом на ринку - їх легко продати. Також ягоди смородини легко збирати на відміну від інших ягід.

Реклама:
БИЗНЕС ПОРТАЛ

Ось я вирішив зі своїм родичем Славіком почати бізнес з вирощування смородини. Восени Славік в своєму селі попросив у людей в безкоштовну оренду 10 сотих землі. На той час земля була дешевою, нікому не була потрібною і сільське господарство занепадало.
Весною ми з 3-х великих кущів смородини нарізали два великі мішки гілочок-саджанців.
Ледве донесли на поле. (людям в селі ми говорили що несемо сміття - щоб з нас не сміялись). Але виникла проблема - ми після зими не знайшли на полі свого поля, яке нам виділили. Тому два мішки зі саджанцями смородини прийшлось викинути в канаву. Ось так невдало завершив я свій бізнес з смородиною.

Р.С. Звичайно я продовжую вирощувати смородину в себе на дачі, біля будинку і в тещі на городі - поки-що тільки для своїх потреб.

Комментариев нет: