вторник, 20 мая 2008 г.

Коли починати власну справу?

В якому віці варто почати власну справу? Це питання цікавить багатьох.
Відповідь даю відразу: чим раніше тим краще. Краще не відкладати на завтра. Тому що у вас появляться інші фінансові і сімейні зобов’язання (діти, дружина, борги…). Також ви будете мати роботу. А на більшості «нормальних» фірмах зарплати ростуть з часом, тому вам буде психологічно важко почати свій бізнес, адже потрібно буде жертвувати сім’єю, і ризикувати роботою і грішми. Це я пишу з власного досвіду. Наприклад, мені ще 5 років назад було психологічно легко прийняти рішення зайнятись бізнесом. Тепер в мене є сім’я і добра високооплачувана робота, яка мені подобається. І мені важко прийняти рішення зайнятись бізнесом. Тому я шукаю бізнес, на який мені не прийдеться затрачувати багато часу. Я вже знайшов такий бізнес – це створення міні рибного господарства. Для цього в мене є всі головні ресурси: ставок в селі в тещі. Я вже запустив туди 3,5 кг малька товстолобика і 1,5 кг коропа на суму 125 грн.

Комментариев нет: