среда, 14 мая 2008 г.

Міні-пивоварня, як ідея бізнесу


В мене є ідея бізнесу - створення мережі міні-пивоварень, які би виготовляли унікальне "Живе" пиво. Відомо, що пиво можна створити в домашніх умовах. Тому цього року я планую спочатку вдома попробувати робити пиво різних сортів і досягнути стабільності смакових якостей. Якщо буду мати успіх, то закуплю обладнання і буду робити пиво спочатку в малих кількостях. Щодо реалізації - спробую домовитись з барами і кафе. Також спробую реалізовувати пиво в тещі в селі для початку. Якщо народ полюбить пиво, то буду виробляти необхідні документи та дозволи, а також буду створювати бренд. Звичайно ціна пива буде вищою, ніж пива в пляшках, яке продається в магазинах.


Якщо все піде добре, буду створювати всеукраїнську марку міні-пивоварень, мережі яких будуть в усіх містечках України.

Что делать, когда традиционные сорта пива уже наскучили, ехать за ними к тому же далеко, а ритм дачной жизни настраивает на неторопливое перемещение между соседними деревьями? Спасет мини-пивоварня: закинул все ингредиенты, подождал пару дней, и каждый закупающийся в промышленных масштабах сосед со своими бесконечными ящиками, бутылками и украшающими весь участок крышками от них будет посрамлен. Потому что собственная пивоварня — это, быть может, даже оригинальнее, чем винокурня.

Мини-пивоварня — настоящая серьезная закрытая система, которая сама готовит пиво за 7—10 дней. Стоимость от 4500 р., www.beermachine.ru.



Р.С. Моя дружина мені говорить, що мене баби проклянуть за те, що буду мужиків споювати...

Комментариев нет: