пятница, 30 мая 2008 г.

Я невдаха???

Чи я підприємець-невдаха???

Я починав багато різних бізнесів^
Мої починнання - бізнес з розведення нутрій в підв... ;
Мої починнання - бізнес з розведення собак;
Мої починнання - бізнес з вирощування смородини;
Мої починнання - бізнес з вирощування суниці;
Мої починання – бізнес з інкубації циплят;
та ін,
і всі вони провалились.

Звичайно інша людина на моєму місці буде себе вважати невдахою або ЧМОм (ЧМО - человек, морально обосраний). Я признаюсь, себе теж вважав невдахою до тих пір, поки не прочитав книгу Наполеона Хілла "Закон успіху":


Тепер я себе вважаю успішною людиною і планую до 40 років заробити свій перший мільйон долларів (за 10 років).

Раджу і вам, шановні читачі, почитати цю книгу.
Купити книгу Наполеона Хілла "Закон успіху" на російській мові можна в наступних інтернет-магазинах:
Озон - для жителів Росії,
Бамбук - для жителів України.

Комментариев нет: