пятница, 18 июля 2008 г.

Як успішно продавати

Мета ЗАЛУЧЕННЯ продажів полягає в тому, щоб викликати БЕЗПЕРЕРВНИЙ потік СЕРЙОЗНИХ і МОТИВОВАНИХ покупців. Продаж НАЙЙМОВІРНІШЕ станеться, якщо ПОТЕНЦІЙНИЙ покупець САМ прибуде до Вас, а НЕ Ви - до нього.

Коли потенційний покупець Вами ПРИТЯГНЕНИЙ (Будь-яким способом маркетингу), він фактично "ПРОСИТЬ" Вас допомогти йому. Це - ситуація, в якій ВІН запрошує Вас в СВІЙ світ. Коли потенційний покупець приходить до Вас із власної волі, він думає про Вас НЕ як про типового продавця! Ви будете сприйняті як ПРОФЕСІЙНИЙ КОНСУЛЬТАНТ, що вирішує ПРОБЛЕМИ, як тимчасовий ДІЛОВИЙ ПАРТНЕР, а не традиційний продавець.

ДОВІРА - НАЙБІЛЬШ важливий чинник БУДЬ-ЯКОГО продажу. Довіра ВЖЕ встановлена, коли потенційний покупець прибувають до ВАС за ВАШИМ ДОСВІДОМ - інакше він не прийшов би! Забудьте про колишні способи роботи в комерції. Вчимося продавати по-новому - за допомогою ЗАЛУЧЕННЯ!

ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ

Якщо Ви хочете, щоб люди дивилися на Вас як на ЕКСПЕРТА, АВТОРИТЕТ, джерело ІНФОРМАЦІЇ - видавайте ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ! Регулярно розсилайте його БЕЗКОШТОВНО! (Email - найзручніше). Люди ДІЗНАЮТЬСЯ про Вас. ЗВ'ЯЗОК буде встановлений. Коли у них виникне питання про Ваше виробництво, вони подумають про ВАС. Вони будуть притягнені до Вас - БЕЗ яких - або ЗУСИЛЬ з Вашого боку!

СЕМІНАРИ

На торгівельних семінарах (зустрічах) Ви зможете продати МАЙЖЕ ВСЕ. Чому? Тому що Кожного разу коли Ви стоїте перед публікою, люди будуть Природним чином притягнені до Вас або Вашого товару. Коли Ви стоїте перед людьми, ПОВНІСТЮ ЗОСЕРЕДЖЕНИМИ на Вас і Вашому повідомленні, люди ПРИТЯГУЮТЬСЯ до Вас майже АВТОМАТИЧНО. Прилад організації відео семінарів можна взяти тут: http://www.videoseminar.com.ua/

КОМЕРЦІЙНІ ЛИСТИ

Комерційні листи можуть бути НАДЗВИЧАЙНО ЕФЕКТИВНІ в ЗАЛУЧЕННІ клієнтури. Тому є БАГАТО причин, але головна - складаючи КОМЕРЦІЙНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ і розсилаючи її покупцям Вашого товару, Ви мотивуєте серйозних покупців до ДІЇ. Ваші клієнти повністю прочитають Ваш лист і зажадають ДЕТАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ, або розмістять ЗАМОВЛЕННЯ. Складання ЛИСТА-ПРЕЗЕНТАЦІЇ вимагає ДОСВІДУ. Вивчайте наше керівництво.

Якщо Ви хочете ПОДВОЇТИ результати листа-презентації, після відправлення ЗВ'ЯЖІТЬСЯ з потенційним покупцем і запитаєте:
• чи ОДЕРЖАВ він лист,
• чи мав можливість ПРОЧИТАТИ його,
• чи не виникли ПИТАННЯ про Вашу пропозицію.

Якщо він ХОЧЕ придбати те, що Ви продаєте - він РОЗМІСТИТЬ ЗАМОВЛЕННЯ.

БЕЗКОШТОВНІ ПОСЛУГИ.

Один з НАЙБІЛЬШ сильних маркетингу-методів - надавати БЕЗКОШТОВНІ послуги як ЗРАЗОК - особливо якщо Ви працюєте в бізнесі продажу ІНФОРМАЦІЇ або ПОСЛУГ.

Коли Ви даєте потенційному покупцеві зразок, дайте ВІДМІННИЙ зразок! НЕ притримуйте краще для майбутнього, до того як він стане активним покупцем. Отримавши безкоштовно ВІДМІННИЙ матеріал, люди задаються питанням: наскільки КРАЩЕ повинно бути те, що вони отримають ЗА ГРОШІ!

Якщо Ви не можете віддати зразок, запропонуєте НАДІЙНУ ГАРАНТІЮ. Надаючи людям можливість ПЕРЕВІРИТИ Вашу роботу БЕЗ РИСКИ - Ви використовуєте НАЙКРАЩИЙ спосіб продажів через ЗАЛУЧЕННЯ!

ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Хороші БЕЗКОШТОВНІ зв'язки з громадськістю ведуть до ПРОДАЖІВ.

Ось декілька порад:

• НЕ стоїть розповідати про себе. Запитаєте не могли б Ви бути КОРИСНІ за допомогою своїх ПОСЛУГ. Вони САМІ прийдуть до Вас, коли виникне потреба.

• Говоріть про успіх СВОЇХ КЛІЄНТІВ, а НЕ про власні успіхи.

• Запропонуєте послати Ваш інформаційний бюлетень редакторам ЗМІ

• Спробуйте знайти АВТОРІВ або ЖУРНАЛІСТІВ, які могли б отримати вигоду з Вашого товару або послуги.

• Організовуйте ДОБРОДІЙНІ ПОДІЇ із спонсорами, що оплачують всі витрати.

WEB-САЙТ

Якщо Ви НЕ маєте WEB-САЙТУ, Ви відстали від життя.
На додаток до РЕЄСТРАЦІЇ Вашого web-сайту на популярних пошукових серверах, Ви можете зробити наступне:

• Запропонувати що - небудь БЕЗКОШТОВНЕ на своїй сторінці (інформаційний БЮЛЕТЕНЬ або курс)

• Зробити посилання на ІНШІ web-сайти (наприклад на http://bportal.org.ua).

• Додавати НОВУ інформацію на кожного тижня, щоб люди ПОВЕРТАЛИСЯ до Вас частіше.

• Помістіть ЛИСТ-ПРЕЗЕНТАЦІЮ на web-сайт.

• Просіть відвідувачів залишати адресу


ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Найбільш процвітаючі підприємці сьогодні ясно розуміють, що ПРОДАЖ пов'язаний з постановкою ПИТАНЬ і ВИРІШЕННЯМ ПРОБЛЕМ. Якщо Ви НЕ можете допомогти ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ - люди НЕ мають достатньої ПІДСТАВИ до того, щоб вступати з Вами у ділові відносини.

ХОРОША презентація - та, яка зосереджується на КЛІЄНТОВІ і його ПРОБЛЕМАХ. Якщо Ви ставите питання, які зачіпають ПОТРЕБИ і ІНТЕРЕСИ потенційного покупця, і Ваш товар або послуга може ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ - Ви ЗРОБИТЕ продаж! Замість того, щоб продавати ВИГОДИ від Вашого товару або послуги, ставте ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ, слухайте, ПІДСУМОВУЙТЕ, і потім пропонуйте РІШЕННЯ за допомогою того, ЩО Ви продаєте.

Варіант статті на російській мові тут: http://uportal.com.ua/bit/rukovodstva/how_sell.htm

Комментариев нет: