вторник, 1 июля 2008 г.

Торгівельний бізнес в регіонах

Останніми днями я зробив маркетингове дослідження щодо того, як почати торгівельний бізнес в регіонах, а саме в містах-супутниках м.Львова.
Для аналізу візьмемо м. Новий Розділ.
Стан сфери торгівлі в Н.Роздолі наступний.
Щоб почати торгувати на базарі, необхідно купити або збудувати кіоск.
В Н.Роздолі існує 2 базари: старий і новий. При цьому новий базар - це базар, на території якого розміщені сучасні магазини і сам базар розміщений поблизу центру міста (так званий БАМ). Але там мало покупців. Старий базар - більш занедбаний, хоть в на ньому є багато нормальних міні-магазинів (20 кв.м.). На старому базарі дирекція пропонує будувати міні-магазини по ціні 300 у.о. за кв.м., але планується побудувати 60 магазинів, а заяв - вже більше 320. При цьому ці магазини будуються дуже довго - більш ніж півроку. Бардак!!!.
На новому базарі (біля БАМу) зараз продається один магазин площею 22 кв. м. за 10000 у.о. На мою думку - дорого як для Роздолу. Можна також самому будувати магазин на новому базарі.
На обох базарах існує орендна плата - від 23 грн/кв.м за місяць (представляєте, за свій магазин ще потрібно і аренду платити. Ото ж ми в країні чудес живемо).

При тому, якщо ви побудуєте або купите магазин на базарі, то ви на нього ніяких юридичних прав не матимете. Адже земельна ділянка - то не ваша. Вас можуть в будь-який момент вигнати з базару разом з вашим магазином.

Звичайно в мене було бажання відкрити бізнес - продавати тряпки (одяг), але після того, як я взнав всі подробності такої торгівлі, в мене бажання пропало.

Альтернативним варіантом є покупка квартири під магазин на 1-поверсі. Але ціни в Н.Роздолі на такі квартири з вигідним розміщенням становлять від 35000 у.о.
Так як на Україну насувається обвал нерухомості, то я вирішив не купувати квартиру під бізнес, та і в мене таких грошей немає (прийшлось ще би кредит брати).

Комментариев нет: