пятница, 18 июля 2008 г.

КРАЩІ ІДЕЇ В допомогу ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖІВ І МАРКЕТИНГУ

• СЛУХАЙТЕ. Запам'ятовуйте в ЧОМУ люди МАЮТЬ потребу

• Не втрачайте ЗВ'ЯЗКУ. Зв'язуйтеся зі ВСІМА колишніми клієнтами принаймні Раз на місяць. Інакше це зроблять конкуренти.

• ВІДРІЗНЯЙТЕСЯ від інших!

• ІГНОРУЙТЕ конкурентів! Якщо Ви хвилюєтеся про КОНКУРЕНЦІЮ - Ви дивитеся в ПОМИЛКОВОМУ напрямі. Вважайте, що конкуренції НЕ ІСНУЄ.


• КОНТРОЛЮЙТЕ свої ДУМКИ. Все, що приводить Вас в ПОЗИТИВНИЙ настрій - повинно виконуватися Перш ніж Ви зустрічаєтеся з потенційним покупцем.

• УНИКАЙТЕ негативних людей. Ви повинні оточити себе групою ПОЗИТИВНИХ, безжурних людей.

• Висилайте 35 комерційних листів Кожного тижня незалежно ні від чого!

• Освойте КОМП'ЮТЕР! Якщо Ви хочете робити більше грошей, використовуйте ТЕХНОЛОГІЮ!

• Думайте про ВЕЛИКІ справи! Розвивайте ПОТЕНЦІАЛ усередині себе. ЗАБУДЬТЕ про ДРІБНИЦІ!

• Вчитеся на ПОМИЛКАХ. КОЖЕН комерційний почин МАЄ можливість провалу. Не озирайтеся і ідить ВПЕРЕД!

• Не треба “намагатися"! Або РОБІТЬ або НЕ робіть, перестаньте собі брехати.

• Приготуйте СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ. Незалежно від того, ЩО Ви продаєте, створіть СПЕЦІАЛЬНУ ПРОПОЗИЦІЮ, яка покаже Вас із СПРИЯТЛИВОГО боку.

• Добивайтеся ДОВІРИ потенційних покупців, і вони купуватимуть.

• Помістіть Вашу презентацію на ВІДЕО. Запропонуєте її БЕЗКОШТОВНО. Клієнти БАЧИТИМУТЬ, що Ви ВІДРІЗНЯЄТЕСЯ від конкурентів.

• Складіть УНІКАЛЬНУ ПРОПОЗИЦІЮ. Вона повинна змусити людей ЗАХОТІТИ ВЗНАТИ більше.

• Зрозумійте, що Ваші МИНУЛІ клієнти - ЗОЛОТО. Шукати НОВИХ клієнтів складніше. ПЕРЕРОБІТЬ те, що Ви продаєте, і зв'яжіться із старими клієнтами.

• Зробіть бізнес з КОНКУРЕНТАМИ. У Вас є передбачувані покупці, яким Ви НЕ ЗМОГЛИ продати? Віддайте їх конкурентові. Можливо, йому удасться продати, а Ви отримаєте КОМІСІЮ.

• Доставляйте ШВИДКО. Люди НЕТЕРПЛЯЧІ. Вони не примиряться з повільною доставкою.

• Посилайте ДОДАТКОВІ пропозиції.

• Думайте про МАЙБУТНЄ. Ви повинні зосередитися на тому, щоб ЗБЕРЕГТИ даного клієнта протягом наступних 20 РОКІВ.

• Надписуйте конверти УРУЧНУ. Це викликає стосунки ДОВІРИ.

• Будьте УПЕВНЕНІ в СОБІ! Якщо Ви будете УПЕВНЕНИМИ в СОБІ, своєму ТОВАРІ, своїй КОМПАНІЇ, клієнти Вам ДОВІРЯТИМУТЬ!

• Ставте більше ПИТАНЬ. Люди хочуть знати, що Ви РОЗУМІЄТЕ їх проблеми і МОЖЕТЕ ВИРІШИТИ їх за допомогою свого ТОВАРУ або ПОСЛУГ.

• За будь-яку ціну зробіть Ваших клієнтів ЗАДОВОЛЕНИМИ. Якщо Ви не досягнете успіху в цій області, Ви не зможете побудувати ОСНОВУ успішного бізнесу - список АКТИВНИХ покупців для подальших РОЗСИЛОК пропозицій.

• Будьте ПРОФЕСІОНАЛОМ! Припиніть ПРОСИТИ, щоб у Вас купили!

• не звертає уваги на грубіянів. У бізнесі Ви з ними ОБОВ'ЯЗКОВО зіткнетеся! Повісьте трубку і займайтеся своєю справою!

• Позбавтеся СЬОГОДНІ від ОДНІЄЇ поганої звички.

• Складіть СПИСОК того, що Вам В СОБІ ПОДОБАЄТЬСЯ. Працюйте над САМООЦІНКОЮ. Часто простіше зосередитися на недоліках. РОЗСЛАБТЕСЯ.

• Поставте МЕТУ на найближчий РІК. ЗАПИШІТЬ її на картці, і НОСІТЬ з собою.

• Будьте УНІКАЛЬНИМ. Зробіть що - небудь ВІДМІННЕ від інших. Люди ЗАБУДУТЬ про Ваших конкурентів і прийдуть до ВАС!

• Використовуйте ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ. Один з НАЙПОТРІБНІШИХ інструментів продажів -
ВІДГУКИ ЗАДОВОЛЕНИХ ПОКУПЦІВ.

• Використовуйте ФОТО. Зображення ЗАДОВОЛЕНИХ ПОКУПЦІВ зроблять для Вас більше, ніж довгі листи.

• Створіть власну МАРКЕТИНГОВУ УПАКОВКУ для товару.

• Дійте НЕГАЙНО. Коли Ви заставляєте кого - те ЧЕКАТИ, це показує неповагу до його часу.

• Будьте ЧЕСНИМ. Люди вважають за краще купувати в тих кому вони можуть ДОВІРЯТИ.

• Вітайте ТЕРМІНОВІСТЬ. Кожен лист, кожен запит повинен мати ТЕРМІН ДІЇ.

• ВИМАГАЙТЕ замовлень!

• ЗБЕРІГАЙТЕ 10 % всього, що Ви заробляєте.

• Організовуйте своє РОБОЧЕ МІСЦЕ. Вивчайте наше керівництво.

• Перейміть на СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за результати. Ви - ЄДИНА людина, яка може ПОЛІПШИТИ положення.

• Субсидуйте ДОБРОДІЙНІСТЬ. Це принесе Вам ПОПУЛЯРНІСТЬ і ЗБІЛЬШЕННЯ продажів.

• Запишіть ІНТЕРВ'Ю. Покличте друга, попросіть задати низку запитань, і запишіть на касету. РОЗІШЛІТЬ копії потенційним покупцям. Озаглавте “Інтерв'ю з ... “

• КВАЛІФІКУЙТЕ запит. НЕ починайте продавати, поки не СКЛАЛИ ДУМКУ про того, хто ПОСЛАВ запит.

ДИСКВАЛІФІКУЙТЕ запит, якщо УПЕВНЕНІ, що покупка НЕ станеться.

• Створіть комп'ютерну БАЗУ ДАНИХ про покупців.

• Відчуваєте що ЗАЙНЯТІ по горло? Візьміть ВИХІДНИЙ!

• Збільште об'єм КОЖНОГО продажу. ВИМАГАЙТЕ ВЕЛИКИХ замовлень.

• Вкладайте гроші в СЕБЕ. Купіть КРАЩІ книги, КРАЩИЙ одяг. Працюйте над своєю ОСВІТОЮ. Це ПРИТЯГУЄ ПОКУПЦІВ.

• Виберіть 2 пункти з цієї методики, і ПОЧНІТЬ РОБИТИ НЕГАЙНО!

Комментариев нет: