суббота, 13 апреля 2013 г.

Білі Гриби на садибній ділянці

Раніше я вже писав про грибний бізнес, який є досить дохідним, хоч цю можливість мало хто використовує, а говорять про те, яка погана в нас влада і держава. Цим людям я відповідаю - подивіться спочатку на себе в дзеркало, а вже тоді жалійтеся на Януковича і Азарова. В Україні ще є дуже багато вільних ніш, як для бізнесу, так і для власної справи. При цьому для цих ніш не потрібно початкового капіталу, про що дуже часто кажуть різні невдахи, які замість того, щоб діяти, далі жаліються на владу і державу.

Але я вже відходжу від теми грибного бізнесу. Так давайте розглянемо досить цікавий бізнес, як вирощування білих грибів на присадибній ділянці. Відомо, що білі гриби коштують дуже дорого. Проте збирання цих грибів у лісі не завжди буде успішним. Білі гриби ростуть в лісі не завжди. Для їх росту необхідні тепло та теплі дощі. Коли сухо, то гриби не ростуть в лісі. Тому ідея збирання грибів у лісі не завжди буде приносити стабільний дохід.

Проте білі гриби можна вирощувати у штучних умовах. Адже для білого гриба можна створити умови, які дуже подібні до місця в лісі, в якому цей гриб росте. Крім того ці умови можна зробити такими, при яких урожай грибів не буде залежати від погодних умов. Наприклад, коли суха погода, то ділянку з грибами можна поливати... Крім того, можна вирощувати інші гриби. Але краще вирощувати білий гриб, так як він найбільш дорогий.

Як раз я планую цим зайнятись в найближчих роках. Я нікуди не поспішаю. Спочатку вироблю технологію вирощування білих грибів та створю лісові умови на присадибній ділянці.

Завтра їду в село до тещі. Як раз там планую вирощувати гриби. Там землі достатньо для посадки маленького соснового лісу. По дорозі планую заїхати в сосновий ліс і пошукати декілька саджанців сосен. Сосни потрібні для створення умов для успішного вирощування білих грибів, так як відомо, що гриби створюють симбіоз з деревами - грибни міцелій росте разом з коріннями дерев.

Проте, слід відмітити, що варто взяти до уваги свідомість українських селян. Усі вони мислять по принципу "як в людей". Це так звана спільна ознака українців, як мавпування, щоб було подібно до інших.
Яскравим прикладом такого явища, як мавпування в українського селянства є те, що не можна працювати у неділю. Ще один цікавий приклад був у моєї покійної бабусі. Мій дядько у бабусі зруйнував старий туалет, щоб збудувати новий. Під новий туалет я викопав яму глибиною 2 метри, щоб можна було какати в туалеті протягом довгого часу. Потім збудували гарний туалет. Але в селі прийнято, що у туалеті завжди під діркою є відро, в яке люди мають какати (срати). Потім по мірі заповнення це відро виноситься. Проте, якщо ви какаєте в це відро, то гівно хляпає вам на попу, особливо, якщо відро майже заповнене. То ось, моя покійна бабця закопала ту яму в туалеті, і поставила туди відро, так як гівно має хляпати на попу, як в інших сусідів.

Тому наявність сосен на садибній ділянці у тещі може спровокувати неадекватну реакцію як тещі, так і сусідів. Тещу я вже попередив (провів політичну підготовку), що буду садити сосни, а ось з сусідами як буде, я ще не знаю. Тому потрібно буде пізніше зробити високий паркан, а то поламають мої дерева.





4 комментария:

Анонимный комментирует...

"Проте, якщо ви какаєте в це відро, то гівно хляпає вам на попу, особливо, якщо відро майже заповнене. "

http://lurkmore.so/images/f/fc/Originalfu.jpg

Анонимный комментирует...

Наприклад, коли суха погода, то ділянку з грибами можна поливати...

Серожа, нафіг їх поливать - хай відразу ростуть сушені !!!

Unknown комментирует...

Здраствуйте Сергію! Пройшов рік після посту планів на біло-грибний бізнес, розкажіть як у Вас справи? Цікаво знати про технологію! Дякую!

Unknown комментирует...

Як можна набратись у Вас досвіду ворощування білих грибів НАОЧНО приховати на ферму... І ТАК ДАЛІ....