понедельник, 25 октября 2010 г.

Грибний бізнес

Зараз осінь. Звичайно для багатьох осінь асоціюється з грибами. Адже в цю пору року багато грибів. Тому збирання грибів не тільки приносить матеріальну користь, але і є дуже корисним для здоров’я. Але гриби можна збирати не тільки для власного споживання, а для продажу. Тобто я веду до того, що можна стати професійним грибником і ходити по гриби щодня, а не по вихідних. Адже це дуже вигідно, тому що в цьому році 1 кг білих грибів коштував 80 гривень.

Тепер підрахуємо. Представимо, що Ви – професійний грибник. І назбирати 10 кг білих за день – для Вас не буде великою проблемою. Це 800 гривень – майже місячна зарплата шкільного вчителя.

Тобто, за 1 місяць можна заробити більш ніж 20 тисяч гривень, якщо кожного дня збирати гриби.

Тепер порівняємо знову із працею вчителя. Щоб працювати вчителем потрібно довго вчитись у ВУЗі. Адже вчителі – це висококваліфіковані працівники. При цьому вчителю потрібно добряче напрягтись в школі, щоб заробити за місяць 1 тис. гривень (я знаю, тому що моя дружина – вчителька). А ось для збирання грибів не потрібно ніякої кваліфікації і освіти. При цьому збирання грибів – це приємна та корисна для здоров’я праця, при цьому – високооплачувана.

Хоча, можливо, я помиляюсь. Адже не видно циган, що продають гриби при дорозі. Можливо цигани більше заробляють на милостині. Цікаво перевірити це….

Тепер ще одні міркування для підприємців. Я вважаю, що зараз ідеальні часи для підприємців та власників бізнесу. Адже вони зараз мають гарну можливість використовувати найману працю висококваліфікованих працівників по ціні, яка нижча за оплату праці низькокваліфікованих працівників. Хоча, я думаю, що так довго тривати не буде.

І звичайно, хочу сказати, що грибний бізнес – це сезонний бізнес. Адже гриби ростуть тільки літом та осінню. Можливо це єдиний недолік…

Комментариев нет: