пятница, 28 мая 2010 г.

Чохли для мобільних телефонів

Місяць назад я купив собі новий мобільний телефон. Але продавець відразу запропонував купити чохол для цього телефона. Звичайно я погодився купити чохол, тому що телефон я купив із дорогих. Заплатив за чохол 30 грн.

Ось в мене виникла ідея організації швейного виробництва по пошиттю чохлів.
Адже це є вигідно, тому що на чохли для мобільних телефонів є попит і ціни достатньо високі. Технологія пошиття таких чохлів є простою - заголовка матерії з штучної шкіри та пришиття ремінця. При цьому вдома в мене простоює швейна машинка.

Звичайно, крупно-серійне виробництво починати не буду, а спробую пошити кілька пробних чохлів і домовитись з продавцями мобільних телефонів про їх реалізацію. Якщо справа піде, то можна розширювати бізнес.

1 комментарий:

Alarico Adalbert комментирует...

“Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.