вторник, 29 сентября 2009 г.

Як я продавав тараньку

Читачі моїх щоденників вже здогадались, що моє основне хоббі - це рибалка.
Раніше я часто їздив на рибалку. Тоді в кінці 90х років на початку 2000 року ще було в річках багато риби. Тоді я був ще студентом і зловлену рибу я зазвичай солив на тараньку. Також в цей час ще у місті Львові продавали пиво у бочках.
Таких пивних бочок літом було дуже багато в місті і постійно біля них були любителі пива.

Ось я вирішив продавати тараньку біля бочок з пивом. Зловлену рибу я солив і сушив на балконі. Потім ставав біля бочки з пивом, розкладав рибу на газету і продавав. Хоть моя тараньку була поганої якості (пересолена і пересушена), все ж таки її купували.
Але цей бізнес тривав не довго. Невдовзі продавці пива почали мене проганяти від бочки з пивом по причині сміття - кісток від риби, які лишали покупці моєї тараньки.
Проте ще кілька років пройшло і вже не має таких бочок з пивом в місті.

Чи є зараз актуальним продаж тараньки?
Можливо є. Але рибу потрібно продавати відразу з пивом. Адже пиво буде користуватись попитом завжди, незважаючи на кризу.
Якщо пиво-бізнес вас цікавить, то пропоную почитати такі теми:
Міні-пивоварня, як ідея бізнесу
Міні-пивоварня. Обладнання.

Комментариев нет: