понедельник, 12 января 2009 г.

Єдиний податок

Відомо, що підприємці щомісяця платять Єдиний податок.
Я сплачую 200 грн. щомісяця.
Сьогодні я вирішив, що краще платити за квартал. На мій погляд це найбільш оптимальний варіант, тому що:
1) є економія на комісії банку
2) у звіті в податкову не потрібно буде зайві квитанції.

Я думав проплатити на перед на рік, але це не вигідно, тому що ці кошти можна покласти в банк, і отримати відсотки.

А ось з платежами в пенсійний фонд я тепер плачу за рік, а не по-місяцям. В цьому випадку, краще платити собі на депозитний рахунок в банку і отримувати відсотки, ніж платити щомісяця в пенсійний фонд. А вже в кінці року перед звітуванням заплатити всю суму в пенсійний фонд, а відсотки залишити собі.

1 комментарий:

Unknown комментирует...

головне, щоб не луснув банк...