суббота, 16 августа 2008 г.

Економічна ефективність використання інтернет-представництв

У країнах з розвиненою економікою наявність представництва в інтернеті такий же обов'язковий атрибут комерційної фірми, як і наявність офісу, телефону і факсу. Проте виникає питання: як при найменших капіталовкладеннях максимально ефективно використовувати мережу інтерні! Для просування товарів або послуг компанії?

Комерційний сайт знаходить і виправдовує своє застосування завжди і в будь-якій комерційній фірмі, яка може витягнути з комерціалізації веб сайту наступні цінні якості.

1. Доступ на ринок міжнародної торгівлі. Комерційна фірма, створивши комерційний веб-сайт і організувавши роботу по його розкручуванню, матиме можливість привернути потенційних покупців зі всього світу і таким чином розширити сферу своєї діяльності.

2. Витрати будуть зведені до мінімуму в порівнянні з витратами на організацію роздрібної торгової крапки або нового офісу витрати на створення комерційних сайтів будуть гранично низькими; комерційний сайт віллється в інфраструктуру компанії з найменшими накладними витратами.

3. Економічна ефективність. Комерційний веб сайт ефективний спосіб ведення бізнесу. Ділові контакти, переговори, операції здійснюються настільки швидко, що відпадає необхідність в роздруку документів. Обслуговування клієнтів і системи комунікацій досить швидке і чутливе, а ціни і зміст матеріалу, публікованого фірмою в режимі реального часу, легко контрольовані і при цьому дуже гнучкі.

4. Імідж компанії. Просування товару по світових каналах розподілу означає успішний розвиток і зростання комерційної фірми, отримання світового визнання. Інтернет практично нівелює різницю в розмірах фірм, що мають комерційні веб-сайти, оскільки навіть мала фірма, створивши високоякісний комерційний сайт, здатна успішно конкурувати зі всесвітньо відомими корпораціями.

5. Інвестиції в майбутнє. Інвестиції в електронну комерцію є інвестиції в майбутнє компанії; прискорені розвиток і розширення області дії інтернету більш не є предметом фантазій людини; необхідно усвідомити, що інтернет вже зараз заявив про себе в повний голос, а згодом він, без сумніву, гратиме істотну роль у всіх комерційних операціях. Проте застосування точок торгівлі в мережі має сенс тільки в тих випадках, коли це виправдано економічно, коли потрібно понизити витрати на приміщення для торгівлі і складування, на оплату праці службовцям, коли торгівля повинна продовжуватися цілодобово, коли потрібне ведення справ в міжнародних масштабах, коли торгова мережа реально розподілена і в інших подібних випадках можливо використання комерційного сайту. При цьому все це повинно виправдати чималі вкладення його будівлю і експлуатацію.

Матеріал для замітки взятий з бізнес потралу:
http://bportal.org.ua/content/view/302/26/

Комментариев нет: